Hur man beställer
Hur man gör en beställning
Efter beställning
Försäljningsskatt
Vi har gjort det så enkelt som möjligt att lägga en beställning hos oss. I allmänhet kommer du att följa samma steg när du beställer de flesta varor (med några justeringar här och där). Den här artikeln ger användbar information om vad du behöver göra och de ämnen som anges i katalogen.
Steg 1: Lägg till föremål i din shoppingväska
Gå till artikelsidan och välj önskad färg, storlek, kvantitet och personlig information (om tillämpligt):
Färgalternativ: Om din föredragna färg inte finns i listan kan vi inte erbjuda den i denna stil.
Storleksalternativ: Du kan välja antingen Standardstorlek eller Personliga mått. Om du beställer en Personliga mått klickar du på "Personliga Mått", matar in dina mått och du måste läsa och godkänna våra Personliga Mått villkor innan du lägger till varan i din Shoppingväska.
Mängdalternativ: Om vi erbjuder ett kvantitetsalternativ för en vara kan du lägga till mer än en vara åt gången enligt dina behov.
Personligt alternativ: För vissa Accessoarer erbjuder vi en personaliseringstjänst. Du kan mata in eller välja din personliga information som vi sedan tar fram.
När alla alternativ är valda, klicka på "LÄGG I VARUKORG". Under tiden kan du också välja några matchande produkter och lägga till dem i din Shoppingväska.
Steg 2: Utcheckning när valet av objekt är klart
Gå till din shoppingväska för att granska de valda objekten. Se till att du har valt rätt färg och storlek.
Du kan också göra några ändringar om det behövs:
Du kan klicka på "Redigera" för att göra ändringar i de valda alternativen.
Du kan klicka på plus- eller minustecknet för att ändra artikelns kvantitet.
För datoranvändare kan du klicka på "X" i det övre högra hörnet om du vill ta bort ett objekt. För mobilanvändare kan du helt enkelt svepa åt vänster på objektet och klicka på papperskorgen.
För datoranvändare kan du klicka på "Flytta till önskelista" om du vill ta bort en vara från din shoppingväska och lägga till den på din önskelista. För mobilanvändare kan du helt enkelt svepa åt vänster på objektet och klicka på hjärtikonen.
När du har granskat och gjort alla nödvändiga ändringar, klicka på "GÅ TILL KASSA" för att gå till kassan.
Steg 3: Fyll i beställningsinformation
Evenemangsdatum
Väl på kassasidan måste du ange din Evenemangsdatum om du har en.
Observera: Evenemangsdatum är en referens för oss för att slutföra din beställning istället för ett utlovat ankomstdatum. Vanligtvis kommer din beställning fram före eller före det sista datumet för dess beräknade leveransperiod som anges i kassan.
Leveransadress
Fyll i din leveransadress eller välj en från din leveransadressbok.
Du kan välja "LOGGA IN" i det här avsnittet om du redan har ett konto på vår sida.
Om du inte har registrerat dig på vår sida och redan är i kassan behöver du inte registrera dina uppgifter. I det här avsnittet kan du helt enkelt ange den e-postadress du vill använda för din beställning. Efter att du har lagt din beställning kommer vårt system automatiskt att skapa ett konto för den e-postadress du angav; vi skickar dig lösenordet för detta konto via e-post.
Fraktmetoder
Välj din föredragna fraktmetod.
Vi erbjuder Standard Levering för alla länder/regioner. För kunder bosatta i USA erbjuder vi även Hurtig leveransalternativ. Vi erbjuder även Super Saver Levering för vissa artiklar till en lägre kostnad. Men om det alternativet inte visas finns det inte.
Vi erbjuder även en fraktskyddstjänst. Fraktskydd erbjuder förstklassigt skydd och säkerhet för dina värdefulla föremål under den internationella fraktprocessen. Vi skickar om ditt paket omedelbart utan extra kostnad om det rapporteras förlorat eller skadat.
Du kan också avmarkera tjänsten i det här avsnittet om du inte behöver den.
Observera: Den beräknade leveransperioden uppdateras automatiskt baserat på din adress och kan vara förr eller senare än vad som visas i fönstret. För detaljerad leveransinformation, vänligen kolla denna sida.
Betalningsmetoder
Välj önskad betalningsmetod och fyll i betalningsinformationen (om tillämpligt).
Vi erbjuder en mängd olika betalningsalternativ för våra kunder. Tillgängliga betalningsmetoder skiljer sig från land till land. Du kan kolla den här sidan för mer information.
Observera: Offlinebetalning kräver extra tid för att bekräfta. Så vänligen slutför din betalning så snart som möjligt för att få din beställning i tid.
Shoppingväska
I det här avsnittet kommer du att kunna granska din beställning igen för att se till att allt är korrekt. Om du behöver göra några ändringar kan du klicka på "Redigera väska" (för datoranvändare) / "Redigera" (för mobilanvändare) i det övre högra hörnet för att gå tillbaka till din shoppingväska och göra de ändringar du behöver.
Användning av kupong och poäng
Om du har en kupong anger du kupongkoden eller den valda kupongen som redan har paketerats till ditt konto i rutan "Använd kupongkod" och klicka på "Ansök".
Om du har poäng kan du ange hur många poäng du vill använda för denna beställning i rutan "JJS-poäng" och klicka på "Ansök". Var 100:e poäng = $1. Du kan använda poängen för att dra av upp till 50 % rabatt på det totala beloppet när du gör din beställning. Observera att denna rabatt gäller det totala priset för din beställning och exkluderar fraktavgifter, försäkringar och skatter. Poäng kommer att användas baserat på hur snart de förfaller. För mer detaljerad information om våra poäng, vänligen kolla denna sida.
Steg 4: Skicka din beställning
När du har slutfört de tre stegen ovan måste du kontrollera "Jag bekräftar att allt i min beställning är korrekt, inklusive färg, mått och stil, och jag har läst JJ's House returpolicy."
Klicka sedan på "GODKÄNN OCH BETALA" och slutför din betalning.
När du har gjort din beställning och genomfört betalningen får du en bekräftelse via e-post när vi har tagit emot din betalning.
Beställningar kommer inte att behandlas förrän betalningen har accepterats. Om din betalning inte går igenom kommer vi att meddela dig via e-post och ge dig möjlighet att fortsätta med beställningen. Om du får det här e-postmeddelandet, dubbelkolla statusen för din beställning och din betalningstransaktionshistorik. Om du tror att din betalning har anlänt, vänligen svara på vårt e-postmeddelande med din transaktionshistorik. Vår kundtjänst hjälper dig gärna att lösa problemet.
Beroende på var du befinner dig kan du behöva betala lite moms för din beställning. Om detta händer kommer det exakta beloppet att fastställas och listas i kassan när din leveransadress har matats in och sparats.
Vänligen kom ihåg att dessa skatter är baserade på din adress och är statliga mandat; vi har ingen kontroll över beloppet.