Retur- och avbeställningspolicy

Allmän returpolicy

Kontakta JJsHouse.com kundtjänst för att påbörja returen inom 7 dagar från att du tagit emot produkterna.

Vänligen notera att vi endast tar emot produkter i deras ursprungliga skick, och vi kan inte behandla produkter som returneras utan tidigare kontakt. Om du vill returnera alla eller vissa produkter måste du kontakta kundtjänsten via Kontakta oss och erhålla en "Produktretur"-blankett som måste inkluderas i paketet.

Avbeställningspolicy

Alla våra produkter är specialgjorda. Vi tillverkar produkterna när vi tagit emot betalningen. På grund av det kan avbeställningar leda till en avbeställningsavgift. Vänligen läs nedan för mer information:

För icke-personifierade produkter:

Beställningar som avbeställs innan frakt får en full återbetalning.

För personifierade produkter:

- Om kraven på annulering ställs inom 24 timmar efter bekräftelse på betalningen, har du rätt till full återbetalning.

- Om kraven på annulering ställs inom 24-72 timmar efter betalningens bekräftelse har du rätt till en delvis återbetalning som består av fraktkostnader och 50 procent av köpeskillingen.

- Om kraven på annulering ställs senare än 72 timmar efter bekräftelsen på betalningen får du endast fraktkostnaderna tillbaka.

- När de beställda varor har skickats, kan du inte annullera.

Om du vill avbeställa loggar du in på Mina beställningar, väljer beställningen och begär en avbeställning.

Utbytespolicy

Skickade produkter kan endast bytas ut om det är kvalitetsproblem, som att de anländer skadade eller att det är fel produkt. Utbyten måste skickas inom 30 dagar från att de levererades.

Returpolicy

Det är oerhört viktigt för JJsHouse.com-teamet att du känner dig nöjd. När paketet anländer rekommenderar vi att du kollar att produkterna har tillverkats enligt dina specifikationer. Alla returnerade eller utbytta produkter måste vara i originalskick.

Defekta, skadade eller fellevererade produkter

Du får en full återbetalning om dina produkter är defekta, skadade eller fellevererade. Om du tror att dina produkter skadades under leveransen måste du först erhålla ett skadebevis från budfirman som ska inkluderas i returpaketet. JJsHouse.com är inte ansvariga för saknade paket eller skadade produkter som är ett resultat av budfirmans misstag. Vi hjälper dig dock gärna med att skriva ett kravbrev till budfirman. Vänligen behåll alla produkter i originalpaketen tills allt är avklarat.

Försenade Produkter

Om din beställning inte kan levereras inom den tid som ursprungligen angetts, så kan kundtjänst erbjuda dig möjligheten att behålla eller avboka din beställning. Kunder vars varor är försenade med mer än 10 dagar kan välja att avbeställa ordern och få full återbetalning eller behålla ordern och få 30% återbetalning vid leverans. Kunder vars objekt är försenade med mer än 10 dagar har möjlighet att avbryta för en full återbetalning, eller behålla klänningen utan att behöva betala mer än fraktkostnaden.

Returprocessen

1. Skicka in en returansökan via Kontakta oss till Kundtjänst inom 7 dagar från  att du tagit emot beställningen. Vänligen inkludera en förklaring och fotografier som visar anledningen till returen.

Vänligen lägg märke till att returer kommer inte att accepteras utan tidigare kontakt med Google.com Kundtjänst.

2. När Google.com Kundtjänst har godkänt din begäran ger vi dig en returadress och en Produktretur-blankett som måste fyllas i och inkluderas med returpaketet. Vänligen skicka produkterna genom den vanliga posten inom 3-5 dagar efter att du tagit emot blanketten. Inkludera Produktretur-blanketten med ditt returpaket. Använd inte budfirmor som UPS, DHL eller FedEx för return eftersom vi inte betalar för den extra avgiften.

3. När vi tagit emot returen behandlas den inom 24 timmar. När returen har bekräftats och inspekteras tar det upp till två fakturaperioder för att den krediteras till ditt konto.

Vänligen notera att produkter som returneras i oacceptabelt tillstånd kommer inte att behandlas som återbetalningar utan skickas tillbaka till dig.

Personifierade produkterna kan inte returneras.

Alla PayPal-betalningar kan endast återbetalas via PayPal. Alla kreditkortsbetalningar kan endast återbetalas till det ursprungliga kreditkortet.