Policy för orderändringar
Färg- och storleksändringar
Specialstorleksändringar
Lägg till eller ta bort objekt
Designändringar
Leveransadressändringar
Viktiga anteckningar
Beroende på vad du beställt, kommer vår möjlighet att göra ändringar i beställningen (som till den valda designen, färgen eller storleken) vara begränsad.
Den här artikeln ger detaljerad information om de ämnen som anges i katalogen om vår ändringspolicy.
Beroende på vad du beställt kommer vårt färg- och storleksändringsfönster att skilja sig något.
Färdiga artiklar
Dessa varor tar bara kort tid att bearbeta innan de skickas. Inkluderar Prova-på-klänningar, Slutliga försäljningsartiklar, Utförsäljningsartiklar, Tygprov, 48-timmarsföremål, etc.
Eftersom dessa varor bearbetas mycket snabbt kan vi bara ändra vald färg och storlek inom 1 timme efter att beställningen har bekräftats. Vänligen maila vår kundtjänst med ditt ordernummer och din ändringsförfrågan inom 1 timme.
Tillverkade på beställningsartiklar
Dessa föremål tar flera dagar för produktion som Brudtärneklänningar, Klänningar för Brudens Mor, Bröllopsklänningar, etc.
Vi kan ändra vald färg, storlek och mått på dessa beställningar inom 24 timmar efter att beställningarna har bekräftats. Vänligen maila vår kundtjänst med ditt ordernummer och din ändringsförfrågan inom 24 timmar. När det passerar 24-timmarsändringsfönstret är beställningarna redan flyttade till produktion och inga ändringar kan göras.
Vi kan endast erbjuda gratis ändringar från standardstorlek till standardstorlek, eller från anpassad storlek till anpassad storlek. Om du behöver ändra standardstorleken till en anpassad storlek, kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer och din ändringsförfrågan i ovan nämnda ändringsfönster, de hjälper till att göra ändringen.
Observera: Vi måste debitera dig den anpassade avgiften för ändringar från en standardstorlek till en anpassad storlek. Istället, om du behöver ändra den anpassade storleken till en standardstorlek, återbetalar vi dig den anpassade avgiften du betalade. För kunder i Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Australien, Kanada, Österrike och Belgien erbjuder vi för närvarande gratis anpassade storlekar under en begränsad tid. Det här erbjudandet sträcker sig även till klänningar för blommor och brudtärna, tillgängliga i alla länder. Detta innebär att eventuella speciella storleksändringar du behöver inte kommer att medföra några avgifter eller återbetalningar.
Om du beställt för många varor eller inte tillräckligt och fortfarande är inom ditt ändringstidsfönster, kan du maila vårt kundtjänstteam med ditt ordernummer och ändringsförfrågan. De hjälper till att ta bort det du inte vill ha eller lägga till det du behöver till din befintliga beställning.
För närvarande kan vi endast erbjuda följande designändringar för skräddarsydda klänningar:
Ta bort Släp eller lägg till Spaghettiband
Om du behöver ta bort släp eller lägga till spaghettiband för de klänningar i anpassad storlek du beställt, kan du kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer och din ändringsförfrågan inom 24 timmars bytesfönster. De kommer att skicka meddelanden till våra skräddare för att göra ändringarna gratis.
Om du beställt klänningar i standardstorlek men behöver dessa ändringar måste vi debitera dig den anpassade avgiften. För vid det här laget är klänningarna specialanpassade just för dig.
Ta bort Bälte eller Fjärilsknut
Om du behöver ta bort bälte eller fjärilsknut på de klänningar du beställt, vänligen kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer och din ändringsförfrågan inom 24 timmars bytesfönster. De kontrollerar först om ändringen är möjlig att göra, om ja, kommer de att meddela våra skräddare för att göra ändringarna.
För närvarande tar vi inte betalt för dessa ändringar. Men vid det här laget är klänningarna specialanpassade just för dig. Och skräddarsydda klänningar kan inte returneras.
Om ändringen du vill inte kan göras kan du använda våra filter för att se om du kan hitta en liknande stil som redan kommer med de funktioner du letar efter.
Vi förstår att du ibland kan ange fel adress när du gör din beställning och behöver ändra den efteråt. Du kan logga in på sidan "Mina beställningar" och hitta den beställning som du behöver för att ändra adressen. På sidan med beställningsdetaljer kan du redigera leveransadressen (förutom landet).
Genom att skicka in de ändringar du gjort betyder det inte att leveransadressen har ändrats. Vår webbplats skapar automatiskt en biljett för din nya adress och vidarebefordrar den till vår kundtjänst. De kommer att ändra adressen åt dig efteråt.
Om du behöver ändra landsinformationen kan det finnas leveransadressbegränsningar eller skillnader i fraktavgifter. Kontakta vår kundtjänst för mer information.
På grund av tidsskillnader kan det förekomma vissa förseningar i vår kundtjänsts handläggningstid. Därför föreslår vi att du skickar in din ändringsbegäran inom följande ändringsfönster:
Färdiga Artiklar: 1 timme
Tillverkade på Beställningsartiklar: 24 timmar
Om du skickar in din ändringsförfrågan efter ändringsfönstret förbehåller vi oss rätten att avslå din begäran. Och om din beställning skickas innan vi börjar behandla din förfrågan kan ändringen inte göras. Och vi är inte ansvariga för denna situation.
Även om vi accepterar vissa ändringsförfrågningar för beställningsvaror, rekommenderar vi fortfarande inte att du gör det. Tänk på att majoriteten av JJ's House-beställningsprodukterna är för att hjälpa till att minimera vårt koldioxidavtryck och minska miljöavfallet. Förändringar efter produktion kan orsaka mer slöseri med materialen. Därför rekommenderar vi att du överväger vilka ändringar du behöver och lämnar en lapp innan du gör en beställning, samt säkerställer att beställningsinformationen är korrekt när du gör den.