1. Du kan logga in på vår hemsida med din e-post och spåra din beställningsstatus i "Mina beställningar" om du lagt beställningen under ditt registrerade konto.
2. Om beställningen gjordes utan att logga in kan du använda funktionen "Hitta en viss order" för att spåra din beställning. Följ dessa steg:
1) Gå till vår hemsida och klicka på "Beställningsstatus".
2) Ange ditt beställningsnummer och din e-postadress för att se dina beställningsdetaljer.
Du kan bara ändra leveransadressen inom samma land medan din beställning fortfarande är i produktion. Logga bara in på ditt konto och klicka på "Mina beställningar". Hitta beställningen du vill ändra och redigera leveransadressen på sidan med beställningsdetaljer.
När din förfrågan har skickats kommer en biljett automatiskt att genereras och skickas till vår kundtjänst, som sedan ändrar adressen åt dig.
Om du vill skicka din beställning till ett annat land, vänligen kontakta vår kundtjänst för mer information om variationer i fraktavgifter och logistiska begränsningar.
När din beställning har skickats kan vi inte längre ändra leveransadressen.
Vi levererar över hela världen. Vänligen välj din destination från vår rullgardinslista för leveransländer när du anger din leveransadress.
Fraktavgiften beror på beställningens vikt. Det är möjligt att kontrollera den beräknade fraktkostnaden på kassasidan.
Leveranstider varierar beroende på olika fraktmetoder som används i olika länder/regioner. Kontrollera den här sidan för detaljerad information.